Область

Район

Населенный пункт  
 
СПИСОК
 
 
НА КАРТЕ
 
Добавить в маршрут
Очистить поля
МОЙ МАРШРУТ
Маршрут не задан.
(Вы можете добавить в маршрут любой населенный пункт или объект каталога нажав на линк "Добавить в маршрут")
 

ОТЧЕТ О ПОЕЗДКЕ

"Из грязи в ..."
Киев - Крыница Здруй (Польша)
Добавлен: 27 января 2020 г.
Просмотров: 986
Автор: oleynik
Продолжительность: 9 дней
Пробег: 2160 км.
Посмотреть маршрут Добавить в избранное
  Печатать
 
рейтинг: 10
голосов: 5
9  
Отзывы

Вже який рік ми спостерігаємо глобальне потепління, малосніжні зими та зовсім безсніжні Новорічні та Різдвяні свята. Календар цього року знов розірвав святкування на декілька денних відрізків, між якими люд або відсипається, або приходить до тями, або навіть і не приходить до тями на протязі тижня. Плідно працювати в цю декаду також не реально, тому, передчуваючи це ще наприкінці жовтня, подивившись один на одного, майже одноголосно вигукнули – «а чи не мотнуть нам на Новий рік...». Чом ні? Сіли на дорожку, поїхали.

Виїхали 4.01. з метою покататись на лижах 5 днів та завезти сина в Краків на початок навчання. Тим паче, і він погодився відпочити з нами, що безперечно надало ентузіазму при плануванні подорожі. Для катання були вибрані 5 «нарцярських стацій» або лижних станцій, про які і буде цей звіт. Більшість лижників асоціюють зимовий відпочинок в Польщі з Закопане, меньшість, яка вибирає Польщу, рідко занурюється в глибокі лижні нетрі з різних причин. Можливо, комусь цей звіт буде корисним при виборі нових місць для лижного відпочинку.

Дорога українською долиною по поліському, волинському та галицькому краях була зовсім безсніжною. Чорні, солом’яного кольору, іноді смарагдового, поля та лани. Сірі ліси та понурі в туманах та зимових снах села. Там селянин збирає хмиз на тачку, он там щось у двох тягнуть з кумом на фіру, ось в городі енергійно розкидається паруючий гній на добрий врожай, а тут бабця вкотре перераховує свій незмінний десяток курей. Іноді люд зупиняється в своїх клопотах, здирає до неба носа та вишукує в сірих, далеких хмарах літак, який випереджаючи свій гул несе чужі мрії та забаганки в далеку Африку та жарке Лімпопо. Так і ідуть зимові дні в українській провінції. А вечорами матусі вкладають своїх діточок в нагрітій грубою хаті, відкривають книжечку і:

«Мы живём на Занзибаре,

В Калахари и Сахаре,

На горе Фернандо-По,

Где гуляет Гиппо-по

По широкой Лимпопо».

Дітки засипають, а матусі, вкриваючи діточок, цикають, дивлячись на хроплячого чоловіка, гасять світло і з сумом, мрійливо промовляють:

И одно только слово твердит Айболит:

«Лимпопо, Лимпопо, Лимпопо!»

За 8 годин докотились з Києва до Старої Солі, комплекса «Зальцборк», де не перший раз бронюємо будиночок. Повечеряли. Ранком прокинулись о 7:00, поснідали, хвилин 25 до перехода Смільниця, 20 хвилин на переході (це ще не рекорд) і 5.01. в 8:30 по польсокому часу ми на першій лижній станції «Лаворта», що приблизно в 10км від українського кордону. Повинен зазначити, що Польське міністерство зимового господарства та снігова промисловість працюють значно краще українських. Не те, що краще, українська снігова промисловість взагалі банкрут у порівнянні з польскою. До кордона з Польщею бачили тільки втрамбовані, назбирані лопатами купки снігу в «Зальцборку». Тільки но перетнули кордон, а тут зима. Справжня зима. Ось тобі і «Із грязі в князі», пардон - у сніжну зиму. О 9:00 відкрилося катання, а через хвилин 30-40 повалив такий лапатий сніг, що треба було пригальмовувати на схилі, через засніжені окуляри. Ще трошки і сніг перетворився на дрібну крупу, а потім і взагалі припинився. Чудова погода!

Тепер про лижну станцію «Лаворта» - https://lawortaski.pl/. Знаходиться вона в селі Brzegi Dolne, або Дольні береги на наш манер. Станція має один крісельний витяг на дві особи. На сайті зазначені 3 витяги, але по факту це один, інші для навчання дітей. Витяг старенький, тому не дуже швидкий. Я не знайшов довжини траси, але на вигляд це 700-800м, може трошки більше. Траса червона, на тверду четвірочку. Сама станція позиціонує трасу для слалому гіганту. В силу того, що нам треба було їхати в цей день ще години 3-4 до місця проживання, взяли «білет» на дві години катання, що коштувало 40 PLN/чол., або близько 250грн. Повний прайс на квитки тут https://lawortaski.pl/cennik/. Також ви знайдете і ціни на прокат спорядження, якщо у вас його бракує. За дві години встигли злетіти по 10-12 разів. Цього на перший день та на нетреновані ноги повністю вистачило. На станції є ресторація швидкого харчування «Ватага» https://lawortaski.pl/restauracja/, де можна швиденько перекусити чи добре пообідати. В меню перші страви – бАрщ, журек, квасніца, зупка з флячками, рАссол з курчака за 10-15 злотих. Другі страви на вагу, нагребай стільки, скільки вистачить духу злопати. Меню різноманітне, включаючи польську традиційну кухню. На все про все пішло 3 години і близько 12-ї виїхали до місця постійного проживанння.

ресторан Ватага

Додам, що приблизно в 5 хв їзди від «Лаворти», в Устриках Дольних (так мені їх легше промовляти, без шиплячих), знаходиться ще одна станція – «Громадзин» https://ustrzyki-narty.pl/. Її ми залишили на майбутнє. Поляки порівнюють станцію з «Лавортою», як трошки кращу. Але то на «любітєля» та під настрій. На станції встановлено новий крісельний витяг на 2 особи (всього їх 2).

траси Громадзина в Устриках Дольних

Їдемо далі. В долині снігова промисловість Польщі працювала не так потужно, як на височині. Де інде, поля були прибілені сніжком. По сільським дорогам на 190км витратили близько 3-х годин. Вже на під’Їздах до Криниці знов нас зустріла справжня зимова казка. Височенний, вкритий снігом смерековий ліс уздовж звивистої гірської дороги. Засніжені полонини та села.

В якості зупинки на 6 днів були вибрані апартаменти Apartamenty Slodki Zakatek в с.Мушина, що в 10км від курортної Криниці Здруй. Розташування апартаментів вибрали тільки в силу того, що було на день бронювання у жовтні. Для європейців таке бронювання (за два місяці до свят) дещо запізно. Але, як є, так є. Не пожалкували. Гарні, чисті апартаменти. Ввічливі господарі. До лижних станцій 10-12км, це недалечко.

Пані Агнєшка, говірка господиня апартаментів, жваво нас зустріла, пояснила, де можна поїсти зі знижкої 10% (в неділю магазини не працюють). Це виявився її ресторан «Ржим» або «Рим». В двух словах вона дала характеристику лижним станціям навколо. За хвильку її гукнув чоловік, бо щось вона забалакалась, більше ми її, за весь час проживання, не зустрічали.

6.01. – лижна станція «Тиліч», в с.Тиліч (Tylicz) https://www.tylicz.ski/.

траси станції ТилічТиліч, фото з https://www.tylicz.ski/galeria/

Перше, що порекомендувала пані Агнєшка, це саме ця станція. Їх в Тилічі дві. На станції працюють два крісельних витяги, один на 3, другий на 4 місця. Також, є один нормальний бугель, паралельний витягу та два дитячих. Станція розташована на горі Брадовець з найвищою точкою 770м. Траси всі синьої категорії з невеличкими ділянками, схожими на червоні. Скі пасс на 4 години коштує 60 PLN/чол., (приблизно 370грн). Цінник на катання за посиланням - https://www.tylicz.ski/cennik/. Є одна осибливість на цій станції. З 16:00 по 20:00 (до речі, всі траси освітлені) продається скі пасс за 30 PLN/чол. За такої ціни, близько 16:00 починає утворюватись довжелезна черга на витяг, на хвилин 15-20. Потім вона розсмоктується, але це треба брати до уваги. В цілому, хоч схили і не складні, але дуже мальовничі. Траси проходять через ліс. Можливо, це одна з наймальовничих станцій в цьому регіоні. Та й різноманіття спусків не набридне за 4 години катання. А біля витягу №2 можна добре наганятись під час вечірнього катання на освітленому схилі.

Тиліч, фото з https://www.tylicz.ski/galeria/Тиліч, фото з https://www.tylicz.ski/galeria/

Тиліч, фото з https://www.tylicz.ski/galeria/Тиліч, фото з https://www.tylicz.ski/galeria/

Тиліч, фото з https://www.tylicz.ski/galeria/

Під витягами, як і скрізь, є де перекусити. Вартісь склянки чаю 5-6 PLN (30-37 грн), а жменька взятих з собою цукерок «Червоний мак» та «Каракум» ой як смакує на легкому морозці. Якщо чаю замало, то можна посьорбати журека за 15 PLN. Глінтвейни та інші слабоалкогольні напої на вибір та любий смак і гаманець.

Свят вечір знов провели в ресторації «Ржим». Хоч це був і понеділок, але 6.01. поляки святкують День трьох королів. Саме з цієї причині всі три супермаркети та інші магазини в Мушині були зачинені другий день поспіль.

7.01. – лижна станція «Мастер Скі Тиліч», в с.Тиліч (Tylicz) https://master-ski.pl/.

траси станції Мастер Скі ТилічМастер Скі Тиліч - ціни на катання

Це друга станція (чи перша), яка знаходиться в Тилічі. Відстань між обома станціями пару кілометрів. Всі траси на станції сині. Навіть ті ділянки, що позначені червоним, все ж таки більш схожі на сині – ну дуже вони коротеньки.

Ця станція підходить для батьків з маленькими дітьми, як навчити їх з нуля, так і покататись. Що робити тут досвідченним лижникам? Забути про свою досвідченність на 4 години та просто наганятись. Скі пасс на 4 години коштує 60 PLN, цінник тут https://master-ski.pl/cennik/. А під час гонитви можна відпрацювати свою техніку, кому це потрібно, або похизуватись нею перед малечею. Схили тут найширші зі всіх станцій цього регіону і теж освітлені. І ще одна особливість – на цій та інших станціях всі схили добре підготовлені. Навіть о 16-17:00 схили рівненьки, без пагорбів та «залисин».

Мастер Скі ТилічМастер Скі Тиліч

Мастер Скі ТилічМастер Скі Тиліч

Мастер Скі ТилічМастер Скі Тиліч - на ніч завжди працюють пушки

Мастер Скі Тиліч - ціниМастер Скі Тиліч - ціни

Вже незвична температура в -8С та легка екипіровка змусили нас перервати катання через 3,5 години. Позамерзали. Але цього було достатньо. Навіть дворазовий чай, за ті самі 5 PLN в кафе під витягом, не допоміг зігрітися. Ще один спуск і додому. Нас чекали нарешті відкриті магазини, а в нас жеж православне Різдво. До речі, Різдвяного ранку, перед виїздом на катання, пройшовся Мушиної. Заліз на Замкову гору, на якій і зустрів схід Різдвяного сонця. Не часто побачиш такі світанки.

Світанок в МушиніСвітанок в Мушині

Світанок в МушиніСвітанок в Мушині

Світанок в МушиніСвітанок в Мушині

Трошки фото самої Мушини.

МушинаМушина

МушинаМушина

Мушина, Замкова гораМушина, Замкова гора

Мушина, руїни замкуМушина, руїни замку

МушинаМушина з Замкової гори

Мушина, Замкова гораМушина, Замкова гора

Річка Попрад, по де куди слугує кордоном між Польщею та СловаччиноюРічка Попрад, по де куди слугує кордоном між Польщею та Словаччиною

8.01. – лижна станція Яворина Криницька або, в оригіналі - Kolej Gondolowa Jaworzyna Krynicka S.A. в с.Криніца Здруй, http://jaworzynakrynicka.pl/.

траси станціїї Яворина КриницькаЯворина Криницька - ціни на катання

А тут вже посерйозному! Це найкраща станція для досвідчених лижників в цьому регіоні. Висота гори Яворина, на честь якої і названо станцію – 1114 м. Переважна більшість трас червоні з вкрапленнями синіх ділянок. Є навіть одна чорна, але вона не працювала в той час. Траси, як для Польщі, довжилезні. І якщо на попередніх станціях, при першому погляді, схили від де кого чули, таке собі принизливе – «тю, та шо я тут буду делать на таких горках». Тут, вже насуплені білі брови схилів вдивлялись в крихітну лижницю і немов питали – «ну шо, пакатаемся?». А у відповідь, не таке задерикувате, а лише тихесеньке – «а шо ж я тут буду делать, на таких горках?». КАТАТЬСЯ!

Яворина КриницькаЯворина Криницька

Яворина КриницькаЯворина Криницька

На станції працювало 4 витяги з 10: - гондола на 6 осіб, 1 крісельний на 4 особи та два бугельних. Найдовший гондольний – 2200м. На ньому хоч і комфортно, але довго підніматись до гори. Крісельні витяги довжиною по 1000м. Траси широкі, добре підготовлені та освітлені. З насолодою наганялись на майже вільних схилах, як при зимовому сонці, так і при штучному освітленні.

Яворина КриницькаЯворина Криницька

Яворина КриницькаЯворина Криницька

Яворина КриницькаЯворина Криницька

Це найдорожча станція з навколишніх. Скі пас на 4 години коштує 90 PLN (550грн), цінник за посиланням http://jaworzynakrynicka.pl/cennik/cennik-skipasow-2019/2020.

Але така ціна повністю себе виправдовує. Ну звісно, хотілося б дешевше, але... До речі, по завіряннях екологів, озону в Криниці Здруй в 3 рази більше, ніж на інших польських гірськолижних курортах, тому візит до Криниці можна розглядати і як чудовий оздоровчий захід. Також, цей регіон відомий велокою кількість мінеральних джерел та мінеральних вод. "Мушина", Мушинянка", Крапля Бескиду", "Криничанська" - це де які назви з багатьох вод. На місцевих дорогах досить часто можна побачити вказівник "Mofeta...", а далі назва населенного пункту або місцини. Шо воно за - "Мофета"???, так і не знайшов перекладу. Виявилось, що це різновид вулканічних вуглекислих газів, що виділяються з під землі та навіть можуть становити небезпеку для тварин та людей у разі знаходження в котловинах. CO2, який важчий за повітря і накопичується на дні котловини, становить небезпеку для життя. Але є і позитивний момент в цьому явищі. Вихід вулканічного газу, або мофети, є поствулканічним процесом і свідчить про перехід вулкана в проміжну стадію між його виверженням та остаточним затуханням. Тому, катаючись на лижах в цьому регіоні, можна зберігати цілковитий спокій, не хвилюючись за несподіване виверження будь якої лижної станції.

Чотири станції по одному скі пасу (карнету)

9.01. була поїздка в Краків з відвідуванням студенського гуртожитку. До Кракова 150км на які витратили по 2,5 години в обидві сторони. Сільські покручені дороги і польский трафік з дотриманням показників швидкості, вказаних на знаках. Хоч обгоняй, хоч не обгоняй, все одно всі намагання приїхати швидше загальмує який небудь трактор або фура. Тільки на автобані можна наздогнати час, але ця ділянка всього 50км.

В Кракові, в порівнянні з горами, була справжня весна +8С. І основною пам'яткою цього історичного міста, яка нас здивувала цього разу, була свіженька зелена трава та квіточки в середені січня.

Краківськи ромашки

Хоч це і Краків, але ми встигли відвикнути від міської метушні та галасу, тому ніяк не переймалися красою старого міста. Пообідавши в студенській столовці, довго незатримуючись дьорнули в сторону гір. Та де там, капітальний ремонт на вулиці Закопанській і мертвий корок затримав нас на хвилин сорок, поки не пірнули в перший поворот і чигирями не добрались до виїзду на трасу. Трошки відступлюсь на ремонт дороги. Він на стільки капітальний, що наші ремонти з заміною покриття аж ніяк не виглядають капітальними. Двополосна дорога, що перетинає Закопанську стріт, перетворилась на здоровенний котлован – траншею, з розширенням двох смуг, мабуть до шести. Повністю замінюються всі комунальні мережі, кабелі. Будуються нові тротуари та паралельні велодоріжки. Тобто будується нова дорога та нова інженерна, підземна інфраструктура. Підвищується пропускна спроможність самої дороги. Скільки був в Кракові, корки утворюються тільки там, де іде повноцінний ремонт дороги і ти на це реагуєш нормально, бо розумієш – для людей і на далеку перспективу. Взагалі, скрізь по місту нормальний проїзд на авто. В київському армагедоні на дорогах, авто скоро буде потрібно тільки для того, щоб доїхати до найближчої станції метро. Але то таке...

По дорозі в гори іноді трохи дощило, тому було приємно повернутись в гірську зиму, в сніжок. Думали, що наступного дня на схилах буде крижана кірка, але ні, був укатаний сніжок без ковзанок.

10.01. – лижна станція «Слотвіни Арена», (Ski Station Slotwiny Arena), https://slotwinyarena.pl/ru/ в Криниці Здруй.

траси станції Слотвіни АренаCлотвіни

На цю станцію приїхали близько першої, щоб покататись стандартні 4 години. Але виявилось, що станція закривається на перерву о 16:00 для підготовки схилів до вечірнього катання з 18:00. Одразу скажу, що не зовсім зрозуміло, що треба було готувати, бо схили були майже в ідеальному стані. Мабуть це таке правило власників станції – все повинно бути ідеально. Вони володіють декількома подібними станціями на півдні Польщі, але про це нижче. Касир запропонувала квиток на 3 год за 65 PLN (400грн). На 4 год квиток коштує 70 PLN, цінник за посиланням - https://slotwinyarena.pl/cennik/ .

СлотвіниСлотвіни

Цих трьох годин вистачило, щоб наганятись в останній день на схилах, які позначені червоним та відпочити на блакитних. Червоні схили довжиною 900м. Поруч зі станцією «Слотвіни Арена», праворуч від неї, працює ще один крісельний та бугельний витяги (його на карті трас немає). Наскільки я зрозумів, він не має відношення до цієї станції, на перерву не закривався. Довжиною він приблизно такий самий і схили також схожі. На жаль, з витяга «Слотвіни» перейти на сусідній витяг або якось дістатись по схилу на лижах не вийшло. Розбиратись, що до чого, не було часу і бажання. Вирішили залишити дослідження цих схилів на майбутнє. На вершині схилу є атракція під назвою «Вежа відокова» - це дерев’яна споруда над кронами дерев для роздивляння та милування кронами тих самих дерев та навколишніми пейзажами. Висота споруди 50м, а довжина оглядової стежки 1200м. До речі, атракція абсолютно марна в туманну погоду. Як раз, в той час, коли ми катались, на вершині гори був туман, але якась корпоратівна група все ж таки вирішила прогулятись по вежі та пустити в туман чималеньку суму корпоративних злотих.

Вежа відокова, СлотвіниВежа відокова, Слотвіни

Вежа відокова, СлотвіниВежа відокова, Слотвіни

На турнікетах помітив карту з розташуванням ще де кількох лижних станцій. Схематично вони розташовані близько одна до одної, а от коли почав вивчати карту, то виявилось, що не зовсім вони і зручні для планування колективної поїздки по станціях. Хіба, якщо заїхати по дорозі на одну з них. Зібрані вони ось на цій сторінці - https://slotwinyarena.pl/rodzina-pingwina/ , під назвою «Родина пінгвіна».

В 15:59 вскочили на останній підйом на витягу. Трошки постояли на горі, помилувались краєвидами, вдихнули гірського повітря і вйо до низу, пакувати лижі.

- Гарно покатались, правда?
- Так, гарно!

СлотвіниСлотвіни

СлотвіниСлотвіни

СлотвіниСлотвіни

Слотвіни

Наступного дня, 11.01. виїхали в сторону України. Попередньо зайшли в магазини, де ще з вечора почали дивуватись акційним, та не тільки, цінам – вони навіть трохи шокували. Як таке можливо:

Пачка масла 250гр – 20грн, але треба купити 3.

Молоко ултрапастерізоване 1,5% жирності – 12грн літр.

Ошийок свинний – 85грн/кг.

Качка – 45грн/кг.

Стегенця курячі – 36грн/кг.

Кава Лавацца в асортименті – 85 грн за 250гр.

Сири нарізка – 16 – 20 грн пачка.

Різні ковбаси і сосиски та інші дрібниці, теж вразили ціною. Здається такої різниці раніше не було. По дорозі перевіряли чеки, може якийсь подвох??? Ні, все сходиться. Як жеж так? І виробник заробляє, і магазин заробляє. Яка ж собівартість цих продуктів і що це в Україні за ціни на аналоги??? Це якийсь валюнтарізм. А як жалюгідно виглядають авакадо і манго в наших магазинах, це ж просто доходяги якісь.

Перед кордоном знов заїхали повечеряти в ресторан «Ватага», на лижній станції «Лаворта». Під час вечері розглядали схил мокрого снігу з темними плямами проступаючої землі. Погода портилась.

ресторан Ватага на станції Лаворта

На переході Кросценко – Смільниця простояли трошки більше години. За нами стояв Ренж Ровер з трьома сімками на українському номері. Тільки но ми під’їхали до польского прикордонника, вискочив наш і щось жваво почав пояснювати в польське віконце. Мабуть, отримавши згоду на своє прохання, він кулею метнувся в свій офіс. Що тут почалося. Зі всіх дверей повискакували наші митники та прикордонники. Вони бігали між машинами, яких було 4. Один збирав паспорти, миттю передавав в віконце, в віконці, як кулемет, по сторінках стрікотіла печатка, з паспортами вискакув інший митник і миттю передавав в наступне віконце. «Главний» махав руками пришвидшуючи рух машин – «хутко, хутко...». Всі водії озирались по сторонах, не встигаючи за метушнею української границі. «Шо ся стало?». До польского віконця під’їхав Ренж Ровер з трьома сімками і ще якоюсь цифрою... До нього побігли наші служаки. Весь рух пришвидшився в рази. Це був якийсь прикордонний етап Формули – 1. Прикордонники і митники своїми діями могли дати фору любій команді Формули на піт стопі, при заміні колес. З дверей вилетів митник з купою паспортів. Роздав кожному по пачці і скомандував – «Поїхалиии всііііі...». Ми стояли дивлячись на нього і пачки паспортів, все ж таки кожен вирішив перевірити свої документи, чи то його. Стояли перегортали сторінки. «Звільняєм перехоооод». Водії повскакували в машини. Ключ, гашетка, газ... Останньому прикордоннику, на шлагбаумі, не зупиняючись, з машин на ходу передавали талончики. Він тільки скоромовкою встигав – добрийвечір,дякую,щасливо, добрийвечір,дякую,щасливо... От ми і ВДОМА! Що це були за магічні сімки на номері Ренж Ровера, ми так і не дізналися. Але на проїзд 4 машин було витрачено хвилини дві. Ну можем жеж!

На початку восьмої вечора знову будиночок в «Зальцборку», в Старій Солі. Відкрили по баночці пива – вдома! В сусідньому будиночку відпочивала місцева маладьож. Шашлик, башлик, пиво... На двір вивалила вся кумпанія, зробила широке коло, в центрі якого, дві молоді левиці почали товкти одна одній писок та тягати за косми, під дикий регіт та гиготіння. Ми подивились один на одного – «Ех, маладьожжж... Даааа, харашо все ж таки вдома. Харашооо...». Як показав ранок, під час кулачного бою ні одна самочка, з цього прайду, непострадала. Ні одного синця під оком, ні подряпинки. Косми акуратно зачісані. Вони милесенько посміхались одна одній, метаючи молодими оченятами блискавки в спину іншій.

А на Вкраїні снігу зась. 8 годин дороги і ми знову в сірому та брудному Києві.

П.С. Підсумовуючи, зроблю власний рейтинг лижних станцій.

1. Яворина Криницька – безперечний лідер.
2. Тиліч – такий собі міні куточок, або мініатюрна часточка Буковелю в масштабі 1:43.
3-4. Мастер Скі Тиліч – душевненько і релаксаційно.
3-4. Слотвіни Арена – ділить 3-4 місце з Мастер Скі Тиліч. Добре.

Під час поїздки ми не покатались ще на двох станціях в цьому регіоні. Одна з них - «Дві долини», в селі Верхомля Мала: - https://www.wierchomla.com.pl/stacja-narciarska-zima. Друга - «Хенрик», в Криниці Здруй: - https://henryk.ski/ це теж на майбутнє.

А якщо буде час, обов’язково покатайтесь і на санчатах в Мушине - http://www.siedemdolin.pl/sanki/ (перше відео дивитись обов’язково). На жаль нам не вдалося, і це на майбутнє.

Підіймаючись раз на витягу, розговорились з поляком. Він спитав – що ми робимо на лижах в Польщі, у вас же є свій Буковель. Я йому відповів, що у нас є справи у Кракові, а по дорозі до Кракова, вирішили покататись на лижах. Дізнавшись, де ми плануємо кататись, він одразу порекомендував Яворину Криницьку, як найкращу станцію. В Закопане він сам давно не їздить, тільки раз на два роки на Каспров Верх, і вважає, що кращого курорту ніж Буковель у східній Європі, не існує. Сам збирається у кінці січня. Один рік Буковель, наступний Австрія, Франція або Італія, на вибір. Словаччина задорого. Багато словаків їдуть у Польщу на маленькі станції на лижі, в чому ми переконались.

У вічній суперечці – дорого чи недорого в Буковелі, я для себе зробив одне маленьке порівняння. Нам достатньо 4 години катання на день, іноді більше, іноді менше, - це в середньому. На чотирьох станціях в Польщі ми витратили на скі паси (кожен на 4 год, один раз був на 3, але порахую за 4) – 1710 грн на людину за 16 годин катання. На жаль, в Буковелі існують тільки скі паси на 3 години (якщо брати по годинах), на 2 та 4 години немає. Якщо вибирати погодинне катання, то в Буковелі витратили б – 2360 грн за чотири дні та 12 годин катання. Але ж це Буковель, - кращий курорт у східній Європі. Можливо, таке порівняння і не зовсім коректне, можливо хтось вибирає інші варіанти. Кожний влаштовує свій відпочинок на власний розсуд і гаманець. Так що, перефразовуючи Тараса – на чужих катайтесь і свого не цурайтесь.

Всім гарного відпочинку і веселих подорожей.

Добавьте в Twitter Добавьте в Facebook Добавьте в Вконтакте Добавьте в Одноклассники Добавьте в Мой Мир Добавьте в Livejournal Добавьте в Google Buzz
рейтинг: 10
голосов: 5
ИНФОРМАЦИЯ О СТРАНЕ

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ
Из лета в осень (16 дней, 4040 км)
Осенний Крым (4 дня, 35 км)

ОТЗЫВЫ

 
 
Добавить отзыв

Пользователь
Отзывов: 138
 
31 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
To: Michelle
Совершенно верно подмечено про камерность и, еще я бы добавил, уютность. Просто отдыхаешь.
Теперь, без сомнения, точно поеду в Верхомлю.
Спасибо за отзыв.
 

Пользователь
Отзывов: 367
 
30 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
oleynik, спасибо, порадовали отчетом о местах, которые люблю, а Криницу очень люблю. Были по нескольку раз в описанных местах, давно правда. На Громадзине в Устшиках Дольных раньше только один бугельный подъемник был, а сейчас смотрю, креселку поставили и трасс добавили, молодцы поляки, не стоят на месте. А ведь Устшики - маленькое село. Нравятся мне польские маленькие лыжные комплексы за их камерность и ценовую доступность. Вы упомянули о Верхомле - тоже были там неоднократно, красивое место и людей мало. Спасибо еще раз за ностальжи.
 

Пользователь
Отзывов: 138
 
29 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
To: ЕСА
Это неплохая альтернатива, если вы с женой любите синие трассы и сине-красные. Разница в деньгах (сравнивая с Буковелем) может быть за счет жилья, если вы живете в 10-15км от Буковеля. В этом случае Буковель может быть дешевле. В остальном цены те же, а то и дешевле. Если заправитесь на границе, то бака бензина хватит, чтобы покататься в Польше и вернуться обратно. Лишние расходы - это "зеленая карта", но это такое, 700грн. Ну и на дорогу надо потратить 4 дня туда обратно, если не галопом ехать.
 

Пользователь
Отзывов: 239
 
29 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
Класс. Снег зимой - это вообще классно. Вот жду снега, в Карпаты без него не хочется ехать, а тут есть и трасы синие, и свободненько  на них. Задумался… А то жена на лучший «курорт» не очень хочет. А тут альтернатива.
 

Пользователь
Отзывов: 138
 
28 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
To: nattochka8
Наталья, спасибо.
Написать про лыжные спуски не трудно и не долго. Это же не замки со столетними историями. Суть одна и та же - длина, состояние, стоимость и пр.
 

Пользователь
Отзывов: 138
 
28 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
To: Kruhlyk
Спасибо

sco-dra
Дякую
 

Пользователь
Отзывов: 311
 
28 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
Так гарнесенько на початку ви описали нашу Ненечку рідненьку! Хоча і сумно, але тепло і романтично!Дякую за "Зальцборк", не знала, але думаю, що коли-небудь скористаємось.

Про ціни. Начебто їздимо, бачимо, розуміємо, що вони там такі існують, але все одно кожен раз стоїш над цінником і думаєш:  Це можливо? У мене із зором все нормально? shok
Польща йде вперед гігантськими кроками. Раніше я думала, що то економічне диво. Але ніяке то не диво,справа в іншому.

Остання картинка насмішила. Та й взагалі, дуже приємна сніжна подорож. good

P.S. Когда вы успели написать??? Только ж вернулись?
 

Пользователь
Отзывов: 123
 
28 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
Спасибо за отчёт. Очень интересно. Прочитал на одном дыхании.
 

Пользователь
Отзывов: 55
 
27 января 2020 г. RE: Ответить
 
 Цитировать
Який гарний відпочинок. Супер. Навіть не чікував, що є такі в Польщі дешеві курорти. І природа красива.
З приводу Буковелі - тут по різному можна судити. Ми теж були в Буковелі на лижах. Сам гірсько-лижний курорт - відмінний. Але ціни, як на мене, трохи не адекватні. Тому і не хочу туди їхати. Син був в останні дні грудня, каже, в порівнянні з попередніми роками людей набагато менше стало. І власники житла це підтверджують. Такими темпами, скоро всі поїдуть в Європу. Так вже сталось з багатьма, хто літом їздили в "умовну Одесу", а коли відкрились ворота Європи, зрозуміли, що можна відпочивати може і не дешевше, але значно краще.
А цінами на продукти Ви вразили наповал.
Бажаю Вам нових подорожей і нових позитивних емоцій.


КАЛЕНДАРЬ СОБЫТИЙ
Все события